Дата: 23 серпня 2025 року.
Час: 06:00 – 20:00
Місце проведення: Івано-Франківська область.
Старт – Парк історії Землі
Фініш – ГО « Окзилері Солюшинс» Івано-Франківський район с. Підгір’я . Вул. Літній табір 2а
Мета змагання – підтримка спортивної реабілітації ветеранів і зміцнення міжнародних ветеранських контактів.
Буде прокладено 3 маршрута: 16 км, 40 км, 60 км
YOMP (Your Own March Pace) – це ветеранський марш-кидок на довгу дистанцію, який учасники долають у зручному для себе темпі. Захід спрямований на розвиток витривалості, подолання викликів, побудову товариських відносин і підтримку процесу реабілітації. Ця подія відображає наш головний девіз: “Разом боремося. Разом реабілітуємося.”
Організатором Змагання виступає благодійна організація “Благодійний фонд “ЯНКО”.
Під патронатом Національної ради зі спортивної реабілітації захисників України і в рамках платформи “ЖИТИ НАЗУСТРІЧ”, зініціованій ПУМБ. За підтримки Івано-Франківської обласної військової адміністрації.
Партнери Змагання:
ГО “ОКЗИЛЕРІ СОЛЮШИНС”
ГО “Спортивний клуб “ЗАЛІЗНІ ВОЇНИ”
СТ “КОЛОС”, ГО HOPE FULL
Богородчанська Селищна Рада
Парк Історії Землі
Underhill Family Group
Ukrainian Action
Головний медіа-партнер Обласне телебачення “Галичина”
ДРУЦККРОІ “Донбас” Мінсоцполітики
за сприяння Сил Спеціальних операцій ЗС України
Carlsberg Ukraine
122 окрема бригада Територіальної оборони
Організатор формує оргкомітет з–поміж своїх штатних співробітників, а також із залученням вузькопрофільних фахівців з різних видів спорту.
До складу Оргкомітету входять:
- ідеолог Змагання, керівник проєкту – Вадим Свириденко;
- продюсер Змагання – Володимир Нечипорук;
- адміністративна директорка Змагання – Олена Сорока;
- головний суддя Змагання – Іван Гатич;
- виконавчий продюсер – Ігор Гаврилко;
- логістичний координатор – Галина Сидір.
4.1. Видача стартових пакетів ІНДИВІДУАЛЬНИХ УЧАСНИКІВ відбудеться:
22.08.2025 12:00–20:00 ГО « Окзилері Солюшинс» Івано-Франківський район с. Підгір’я, вул. Літній табір 2а
УВАГА! Видача стартових пакетів 23.08.2025 не відбувається!
23 серпня 2025 року – Локація – Парк Історії Землі.
06:30 –21:45 – Робота камер схову.
06:00 – Відкриття «Містечка змагань»
06:30 – Руханка для учасників марш-кидка на дистанції
07:00 – старт 60 км
07:30 – старт 40 км
08:30 – старт 16 км
(Програма Змагання буде доповнюватись)
24.08 – Локація ГО « Окзилері Солюшинс» Івано-Франківський район с. Підгір’я, вул. Літній табір 2а
10:00-16:00 – IRON WARRIORS sport fest
- петанк
- стрільба з лука
- середньовічні бої у м”яких обладунках
ПРОЖИВАННЯ
Для учасників з інших міст “дружні готелі”(кодове слово для знижки “YOMP”):
- Готель “Амбер Богородчани”, адреса: вулиця Петраша, 2А, Богородчани, Івано-Франківська область, 77700 тел.: +380347124269 (Анжела +380682270466)
- Готель “Діброва”, тел.: +3806726637316, +380969777711, Світлана Ярославівна,
- +380679979711; +380951447999; +380631605999; +380487375999
За адресою : ГО « Окзилері Солюшинс» Івано-Франківський район с. Підгір’я . вул. Літній табір 2а буде створений наметовий табір (22.08-26.08):
- зі своїм наметом – вартість 50 грн за день;
- місце в орендованих наметах – 200 грн за день.
Адміністративний директор наметового табору:
Гаврилко Ігор Володимирович, тел.:+380673551466, [email protected]
Допуск учасників до Змагання здійснюється за наявності документів, що надаються при отриманні стартового пакета учасника:
- надрукований та підписаний стартовий лист (стартовий лист доступний в особистому кабінеті або у поштовій скриньці після успішної оплати);
- посвідчення особи, що підтверджує вік учасника (обов’язково для всіх учасників);
Для учасників віком 15 років (для дистанції 16) включно додатково (обов’язково) мати Згоду батьків (законних представників) на участь неповнолітнього учасника у змаганнях в марш-кидку на 16 км Усі зареєстровані учасники самостійно несуть відповідальність за власне життя та здоров’я під час проведення змагання та підписують відповідну заяву.
Увага!
У разі відсутності посвідчення особи стартовий номер та пакет учасника не видається;
ДО УВАГИ ВСІХ УЧАСНИКІВ ЗМАГАННЯ!
В разі оголошення Повітряної тривоги Змагання призупиняється (в розкладі стартів можливі зміни). Продовження Змагання буде оголошено після скасування Повітряної тривоги (але в будь-якому разі лише у світлу пору доби).
У випадку надходження повідомлення від ДСНС в регіоні проведення Змагання напередодні Змагання або в день його проведення з попередженням про можливе значне погіршення погодних умов або виникнення загрози життю і здоров’ю людей внаслідок складних погодних явищ (в т.ч. але не виключно: землетрус, повінь, ураган, град, циклон, буревій, блискавка, інші стихійні лиха), Організатор Змагання залишає за собою право на власний розсуд вживати заходів з метою забезпечення безпеки учасників, глядачів, вболівальників і всіх, хто бере пряму або опосередковану участь в Змаганні.
Організаційним комітетом змагання розроблена внутрішня шкала безпеки, згідно з якою в разі настання несприятливих погодних явищ Оргкомітет буде діяти згідно з узгодженим планом і вимагати від усіх учасників неухильного виконання його вимог, а саме:
1 рівень небезпеки – вітер з силою 7–9 метрів на секунду – проводиться демонтаж надувних арок, легких конструкцій (в т.ч. вказівники кілометражу), легких тентів, промо– та фото– зон.
2 рівень небезпеки – вітер з силою 9,5–10 метрів на секунду – проводиться демонтаж всіх тентів, фотозон, а також демонтаж поперечини стартово–фінішної арки.
Керівник проєкту буде просити прибрати будь–що, що може нести небезпеку. Висока ймовірність скасування проведення дитячих стартів.
Рішення про їх проведення або скасування буде прийматися безпосередньо перед початком дитячих стартів виходячи з фактичних погодних умов на той момент.
3 рівень небезпеки – вітер 11 метрів на секунду і більше – буде прийматися колегіальне рішення про проведення або скасування змагання.
Склад колегії для прийняття такого рішення: Керівник проєкту Вадим Свириденко, представник ДСНС в області, Головний суддя змагань.
В разі оголошення Повітряної тривоги проведення Змагання призупиняється. Продовження Змагання буде оголошення після Відміни Повітряної тривоги (але в будь-якому разі лише в світлу добу).
Враховуючи те, що проведення Змагання відбувається в період продовження дії на всій території України режиму воєнного стану, в разі оголошення сигналу «Повітряна тривога в Івано- Франківській області» проведення Заходу буде призупинено, в програмі Заходу та розкладі стартів відбудуться зміни, а всі учасники зобов’язані неухильно виконувати вимоги представників Організаційного комітету, учасники зобов’язані залишити територію проведення Заходу та пройти до укриття, які позначені відповідними позначками на мапі маршруту. Після скасування сигналу «Повітряна тривога в Івано- Франківській області» представниками Організаційного комітету на місці буде ухвалюватися рішення про можливість продовження проведення Заходу. Про прийняте рішення Оргкомітету та оновлену Програму Заходу буде оголошено учасникам протягом 10 хвилин з моменту скасування сигналу«Повітряна тривога в Івано-Франківській області».
Оголошення сигналу«Повітряна тривога в Івано- Франківській області» до початку Змагання.
В такому випадку, проведення Заходу буде призупинено, в програмі Заходу та розкладі стартів відбудуться зміни, а всі учасники зобов’язані неухильно виконувати вимоги представників Організаційного комітету. Учасники зобов’язані залишити територію проведення Заходу та пройти до укриття, які позначені відповідними позначками на мапі маршруту.
Після скасування сигналу «Повітряна тривога в Івано-Франківській області» представниками Організаційного комітету на місці буде ухвалюватися рішення про можливість продовження проведення Заходу.
Про прийняте рішення Оргкомітету та оновлену Програму Заходу буде оголошено учасникам протягом 30 хвилин з моменту скасування сигналу «Повітряна тривога в Івано-Франківській області».
При цьому, Послуги Виконавця не вважаються не наданими, наданими неякісно або несвоєчасно та жодні штрафні санкції на Виконавця не покладаються через вказані вище обставини та Виконавець не несе відповідальності за припинення/скасування/перенесення Заходу.”
СЛІДКУЙТЕ ЗА ПОВІДОМЛЕННЯМИ ОРГКОМІТЕТУ!
Траса Змагання прокладена по Івано-Франківській області.
Покриття траси: – грунт
Старт – Парк Історії Землі. Underhill (вул. Сагайдачного, 1, Підгір’я, Івано-Франківська область),
Фініш – ГО « Окзилері Солюшинс» Івано-франківський район с. Підгір’я, вул. Літній табір 2а.
* Інформація доповнюватиметься.
Учасники допускаються до Змагання за умови належної і своєчасної реєстрації на Змагання.
Реєстрація можлива лише в режимі on–line на сайті організатора Змагання: https://yomp.mysport.org.ua/
Електронна реєстрація учасників відкрита з 23.05.2025 року по 21.08.2025 року (за наявності вільних слотів).
Організатор Змагання має право призупинити або повністю закрити реєстрацію без попередження в разі досягнення ліміту учасників.
Учасник вважається зареєстрованим, якщо він заповнив заявку та сплатив стартовий внесок.
Реєстраційний внесок, сплачений учасником Змагання, не підлягає поверненню ні за яких обставин, в тому числі, але не виключно: якщо учасник Змагання не може взяти участі у Змаганні, завершити обрану дистанцію, не вкладається в установлений ліміт часу, а також якщо учасник дискваліфікований або Змагання скасовано на тлі непередбачуваних наслідків або через форс-мажорні обставини і т.д.
Реєстрація учасника анулюється, якщо під час реєстрації ним були надані неточні та/або помилкові дані. У разі анулювання реєстрації грошові кошти не повертаються.
Оплачена реєстрація не може бути скасована. Стартовий внесок не повертається.
Власник стартового пакета отримає від організатора СМС-код для підтвердження видачі пакета іншій особі. При збігові коду заявник отримує Стартовий пакет і зобов’язаний особисто передати його Власнику.
Вартість стартового пакету на всі дистанції – 700 грн. без урахування комісії за переказ грошових коштів.
Загальний ліміт учасників – 150 людей.
Оплата стартового внеску учасниками Змагання здійснюється електронним платежем на сайті організатора.
Знижки на реєстрацію.
Безкоштовна реєстрація передбачена на всі види дистанцій для учасників бойових дій.
Відрахування благодійного платежу із реєстрації зі знижкою не проводиться.
Учаснику необхідно оформити індивідуальну заявку, написавши листа на [email protected], вказавши в темі «Спеціальна категорія».
Під час відправлення заявки потрібно додати документи: копію паспорту, посвідчення учасника бойових дій.
Якщо під час реєстрації учасників Змагання з’ясовується невідповідність учасника заявленій ним спеціальній категорії, реєстрація анулюється без будь-якої компенсації з боку Організатора Змагання.
ОТРИМАТИ БЕЗКОШТОВНИЙ СТАРТОВИЙ ПАКЕТ МОЖНА ЗА УМОВИ ПРЕД’ЯВЛЕННЯ ОРИГІНАЛУ/КОПІЇ ПОСВІДЧЕННЯ УЧАСНИКА ВВВ/АТО.
Видача стартових пакетів відбудеться:
– 22.08.2025 (п’ятниця): ГО « Окзилері Солюшинс» Івано-франківський район с. Підгір’я . Вул. Літній табір 2а
УВАГА! Видача стартових пакетів 23.08.2025 не відбувається!
Видача стартових пакетів КОРПОРАТИВНИХ УЧАСНИКІВ відбудеться за попередньою реєстрацією згідно інформації від корпоративного менеджера компанії “ЯНКО”
В «стартовий пакет» учасника включені:
- стартовий номер учасника;
- медаль фінішера (медаль видається в разі подолання всієї дистанції в рамках часового ліміту);
- карта маршруту;
- роздягальні і камери схову;
- пункти гідратації: на маршруті та на фініші;
- для учасників на дистанцію 60 км включені налобні ліхтарики.
Учасники Змагання отримують стартові пакети особисто за умови пред’явлення стартового листа та документа, що посвідчує особу.
Учасник Змагання, який не мав можливості взяти участь у Змаганні, може отримати стартовий пакет протягом 30 календарних днів після проведення Змагання в офісі організатора Змагання, повідомивши йому на електронну пошту: [email protected], або залишити прохання надіслати стартовий пакет на вказану адресу.
Доставка стартових пакетів здійснюється за рахунок замовника. За можливості організатор залучає партнерів для надання безкоштовної доставки.
Для компаній можливо декілька варіантів участі:
- корпоративна команда формується від 5 учасників (на будь-які дистанції);
- вартість та умови реєстрації корпоративних учасників зазначена в комерційній пропозиції (надсилається персональним менеджером по корпоративним комунікаціям).
З питань умов реєстрації напишіть, будь ласка, лист на адресу електронної пошти: [email protected]
Контактна особа:
Адміністративна директорка Змагання: Сорока Олена [email protected], +380503564014
Пункти гідратації розміщені на 5 км, …… і на фініші. На пунктах доступна вода, медична допомога.